Sunday, April 19, 2009

coretan kejahatan seorang aku*

EGOkah AKU?
................................
Ku… tak pernah merasa
Gundah di hatiku, Ketika denganmu
Saat kau,
Kau melayani ku
Kau temani aku,
Kau basuh lukaku

Kini semua berubah
Kerna engkau belum memilihku

Salahkah aku mencintaimu
Walau ku tahu ku tak dihatimu
Egokah aku memilikimu
Walau ku tahu kau tak memilihku
Ku harap Tuhan cabut nyawamu
Agar tak ada yang milikimu

Sedarkah kini ku tak rela
Indah ku telah sirna
Mimpiku tak nyata


Kini semua berubah
Kerna engkau belum memilihku

Salahkah aku mencintaimu
Walau ku tahu ku tak dihatimu
Egokah aku memilikimu
Walau ku tahu kau tak memilihku
Kuharap Tuhan cabut nyawamu
Agar tak ada yang milikimu
Ku harap Tuhan cabut nyawamu
Agar tak ada yang milikimu










CONCLusion,,
hmm,coretan bila aku merasa ego....
yg nk marah,marah la,,,
yg nk gelak,gelak la,,,
yg nk faham,faham la,,,
coz sume is UP 2 U.
btw,stil ILYSDFM DareDevil.

No comments:

Post a Comment